RSS

hencik sam ! !

kalo lately ramai org yg fallin luv with sam budak sempit tapi...
tap kat blik kitowg slalu je meriah ngan pragai2 havoc cik comey rumet saye !
name die hencik sam ! !

hencik sam adelah seekor hamster yg sgt aktif dan bijak ye...
die nie kalo bia lari2 dlm blik ntah mane2 je die pegi...
penah skali tu die kluar dari blik.. padahal ma rumet da kurung die taw...
die bley lompat...
hebat betol la die nie ! ! geram je tgkdie sbab die nie comel n nakal sgt ~

die sgt suka makan kuaci... kalo bley die nk mkn hari2 kuaci char cher tu..
haish demand tol la die nie...
kalo bagi buah o sayur laju je die mkn...
ye die memang kuat makan ! ! tu pasal la die bley gayut2 kat bahagian atas sangkar die nie...
saye xbrani sgt nk pegang hencik sam nie...(bukan takot ok.. just xbrape brani je)...
kalo die telepas dari sangkar slalu saye jerit panggil rumet kalo x pon panggol jiran2 je tlg masokkn dlm sangkar smula...
hahaha...

 kalo mlm sam suke main wheel die sampai ma rumet xley tido.. hohho...
tapi die jugak la yg kejotkn kami solat subuh ngan whell die tu..

sayang kamu HENCIK SAM ! ! 
next sem kite da jumpe lagi..
jaga diri leklok ye ~ xmo nakal2 aunty da xde.. denga ckp ur mama taw ... jgn degil2...

0 comments:

Post a Comment